لودر سایت
شیراز، میدان ولی عصر (عج)، بلوار سلمان فارسی، مجتمع تجاری سلمان

در صورت تاخیر در پرداخت حق بیمه ، آیا بیمه گذار جریمه دیرکرد باید بپردازد ؟

خیر ، ولی با توجه به شرایط عمومی در صورتیکه اندوخته بیمه نامه ، هزینه های بیمه گری را پاسخگو نباشد بیمه نامه به حالت تعلیق در می آید و با توجه به شرایط عمومی برخورد می شود و از سود دهی بیمه نامه کم می شود .

استفاده کنندگان بیمه عمر پس از فوت بیمه گذار چه کسانی هستند ؟

ذینفعان در صورت فوت بیمه شده

مزیت بیمه عمر با توجه به اینکه بعد از مدت پنج الی ده سال ارزش پول کاهش می یابد و سرمایه ذخیره شده ارزش آنچنانی ندارد چیست ؟

با توجه به انعطاف پذیر بودن بیمه عمر ، برای اینکه ارزش پول در آینده کاهش نیابد می توان نرخ تعدیل برای سرمایه فوت و حق بیمه انتخاب نمود .

برای گرفتن وام چه ضمانت هایی لازم است و مدت زمان وام و بازپرداخت آن چگونه است ؟

فقط تکمیل فرم درخواست توسط بیمه گذار کافی می باشد ، چون اندوخته بیمه نامه به عنوان وثیقه در نظر گرفته می شود . مدت زمان پرداخت وام هفت روز کاری و بازپرداخت وام طی سه سال می باشد(۳۶ ماه). روش باز پرداخت با توجه به درخواست بیمه گذار ماهانه ، سه ماهه ، شش ماهه ، سالانه و یا یکجا خواهد بود.

آیا اشخاص بیمار نیز می توانند تحت پوشش این بیمه قرار گیرند ؟

کلیه پرسشنامه ها تحت بررسی کارشناسی ریسک قرار می گیرند و با نظر پزشک اعلام می شود که بر اساس نوع بیماری آیا بیمه نامه قابل صدور است یا خیر . اگر بیمه نامه با توجه به بیماری فرد بیمه شده قابلیت صدور داشته باشد ، با محدودیت های احتمالی اعمال شده و با آگاهی شما عزیزان صادر خواهد شد.

نویسنده پست: آرش اکبری

یک پاسخ برای “سوالات متداول بیمه عمر”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *